Voor ondernemers

Heeft u dit artikel gelezen? http://www.ad.nl/economie/in-de-winkel-passen-online-kopen-het-is-een-probleem~aec9759e/

In de winkel passen, online kopen: het is een probleem

Concurrentie I Klanten die in de winkel schoenen passen of zich laten informeren over de nieuwste laptops, om ze dan online te bestellen. Voor winkels zijn ze een probleem. Wat kunnen ze ertegen doen?.......................................

En dit is voor u misschien de oplossing: www.dewinkelboulevard.nl

U bent eigenaar van een of meer winkels of andere organisatie of bedrijf. Daarbij hebben wij gezien dat u geen webwinkel hebt om uw diensten of producten te verkopen. En om die laatste reden schrijven wij u nu. Wij bieden u namelijk voor een naar ons idee gunstig tarief de mogelijkheid om een aantal producten/diensten van uw aanbod via ‘de etalage’ van onze webwinkel aan het publiek te presenteren met als doel verkoop, nieuwe klanten.

Wij brengen deze webwinkel op de markt om landelijke en lokale/regionale winkeliers en andere organisaties, instanties, bedrijven zonder webwinkel of kleine webwinkels een groter afzetgebied een ‘extra etalage’ te bieden om zo meer publiek te vinden voor de verkoop van hun diensten of producten. Wij doen dit natuurlijk, omdat we ondernemers zijn, maar ook omdat we ondernemers en organisaties zonder webwinkel een handje willen helpen in hun ‘strijd’ tegenover andere grote partijen en winkel(keten)s met webwinkels en zelfstandige webwinkels.

Hoe werkt het?

U neemt een abonnement per kwartaal, half jaar of jaar of een proefabonnement van 3 maanden. Hiervoor krijgt u ‘etalageplaatsen’. U kunt vanzelfsprekend kiezen hoeveel plaatsen u wilt hebben via uw abonnement. U betaalt alleen abonnementskosten en niets meer.

Hoe verloopt het proces?

  1. U dient na aanvang abonnement van ieder product een afbeelding met korte omschrijving in maximaal 50 woorden en uw verkoopprijs, exclusief bezorgkosten en ex BTW aan ons te verzenden per mail. (Wij verstrekken u hiertoe ook een template om uw informatie in te vullen). Wij publiceren uw producten, waarbij wij alle producten plaatsen in rubrieken. De bezoeker kan uw product vinden op basis van rubriek, trefwoord, prijs en locatie.
  2. Als een product of dienst wordt gekocht, verloopt de transactie via ons. Wij geven u dan bericht dat het product of de dienst is verkocht en of het door ons bezorgd wordt of door u bezorgd moet worden of dat de klant het ophaalt. U heeft van ons stickervellen ontvangen om het pakket te adresseren.
  3. Na 14 dagen (einde herroepingstermijn) is de transactie afgerond. U ontvangt van ons dan het bedrag van de verkoop, inclusief het bedrag van de bezorgkosten.

 Wat zijn de kosten?

  1. Eenmalige entreekosten: € 45,00. (voor opstarten en openen account, verzending stickervellen voor pakketadressering en transactiedienstverlening).
  2. 2. De vaste abonnementskosten zijn op basis van 5, 10, 15 of 20 etalageplaatsen; producten naar wens te vervangen, maximaal 1 keer per maand 25%.

Voorwaarden:

  1. Alle producten en diensten moeten worden aangeboden, moeten met 10% korting worden aangeboden, Die 10% besteden wij aan vaste korting voor leden van de webwinkel, aan vergoedingen voor affiliate en marketing en fee Bol.com of Beslist.nl;
  2. Winkel/instelling/onderneming wil, indien gewenst, ook fungeren als pick-up point en ontvangt hierbij vaste vergoeding van €3,00 per product;
  3. Voor plaatsing van uw producten en diensten ontvangt u de aanleverspecificaties na contracteren; Dit gebeurt in de vorm van een template.
  4. U ontvangt van ons speciaal voor bezorging van producten en diensten vellen met stickers die geplakt moeten worden op de enveloppe of het postpakket;
  5. WIj dragen zorg voor de verzending/bezorging van de verkochte producten, dit t/m 35 kg. Boven de 35 kg gebeurt verzending in onderling overleg, omdat in veel gevallen uzelf reed gebruik maakt van bezorgdiensten die uw producten bij de klant bezorgen. Boven de 35 kg dienen de bezorgkosten in de prijs op de website te worden opgenomen.
  6. U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van uw eigen producten en diensten. Indien klanten bij ons gebruik maken van hun herroepingsrecht, dient u het product of de dienst retour te aanvaarden en eventueel een vervangende dienst of product te leveren aan de klant of het bedrag aan ons te crediteren, zodat wij de klant kunnen crediteren.
  7.  Hebt u interesse en hebt u behoefte aan meer informatie, over uw mogelijkheden, of aan contracteren? U kunt ons bellen of mailen. U zult hoe dan ook worden gebeld door een van onze medewerkers met de vraag of u interesse hebt en om eventuele vragen van uw kant te beantwoorden. Indien u overgaat tot contracteren, zal deze medewerker uw contactpersoon binnen onze organisatie zijn.

Voor als u nu direct besluit tot het aangaan van een overeenkomst met ons, dan dient u een abonnement te kopen via de webwinkel en het overeenkomstformulier in te vullen en per mail aan ons terug te sturen.

Tenslotte: alle tarieven voor ondernemers gelden bevatten een welkomstkorting en gelden alleen gedurende de maanden juli en augustus en september. Vanaf 1 oktober gelden onze ‘ normale’ tarieven.

Wees er dus snel bij om van de 10% korting te profiteren..